Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: Nathalie/Roung Årsta

Nathalie/Roung Årsta 07 aug 2025 14:02 #5856

• Albert Profilbild
  • Albert
  • Expert
Hon har väl Riwerside PÅ lilla Essingen?
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Nathalie/Roung Årsta 07 aug 2025 18:36 #5857

• Braxen2025 Profilbild
  • Braxen2025
  • Nybörjare
  • NU ONLINE
Jobbade hon på Skagersvägen, Årsta (osäker på salongens namn, Somphon kanske...)? Där fanns en kort blonderad tjej som verkar stämma in på beskrivningen. Var riktigt bra.

Om inte - är det någon som vet vem jag menar och vet om hon fortfarande är kvar i Stockholm? Salongen stängde för 4-5 år sedan och har inte sett henne sen dess.
Senast redigerad: 07 aug 2025 18:38 av Braxen2025.

Nathalie/Roung Årsta 07 aug 2025 18:57 #5858

• Albert Profilbild
  • Albert
  • Expert
Braxen2025 skrev:
Jobbade hon på Skagersvägen, Årsta (osäker på salongens namn, Somphon kanske...)? Där fanns en kort blonderad tjej som verkar stämma in på beskrivningen. Var riktigt bra.

Om inte - är det någon som vet vem jag menar och vet om hon fortfarande är kvar i Stockholm? Salongen stängde för 4-5 år sedan och har inte sett henne sen dess.
Den bruden var väl hon som hade" eller har" Riwerside? Trebent
Velig tjej i alla fall

Nathalie/Roung Årsta 07 aug 2025 19:28 #5859

• Braxen2025 Profilbild
  • Braxen2025
  • Nybörjare
  • NU ONLINE
Albert skrev:
Braxen2025 skrev:

Den bruden var väl hon som hade" eller har" Riwerside? Trebent
Velig tjej i alla fall

Hm ok, verkar inte som att det är Nathalie/Roung då. Tror inte att det är tjejen på Riverside (iaf inte om det är hon på Facebook som du menar). Ska inte spåra ifrån ämnet mer, vi låter den här tråden fortsatt handla om Nathalie/Roung.

Nathalie/Roung Årsta 07 aug 2025 19:32 #5860

• Ollson Profilbild
  • Ollson
  • Nybörjare
Helt rätt Albert hon jobbade på en liten fin salong på Lilla Essingen som hette Riverside :) jag vet inte var hon jobbar tyvärr, hon var verkligen bra. Hon finns kvar i Stockholm såg henne och några väninnor på Thaifestivalen i kungsan för några veckor sedan :) :)

Nathalie/Roung Årsta 14 aug 2025 11:58 #5863

För några år sedan besökte jag en salong i Årstaberg, nära stationen. Jag minns inte namnet på salongen, men där arbetade en tjej som jag tror hette Roung – och hon stämmer väl in på de beskrivningar ni andra gett. Hon var helt fantastisk, och jag har återvänt flera gånger i hopp om att få en behandling av henne igen. Tyvärr jobbar hon inte kvar, men jag hoppas att det dyker upp ett tips här i tråden om var hon finns nu.
/Anna

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons