Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE: Tiden på massagen

Tiden på massagen 25 jul 2017 23:52 #2248

• Erfaren från Thaimassage både i swe och Thailand
  • Herman Svensk Profilbild
  • Herman Svensk
  • Nybörjare
Hur tycker ni det ser ut följer ställen tiden ? Får du den betalat för?
Har pratat med en del vänner och ser även här att det verkar som en del ställen ger mindre massage tex om du köper 60min massage får du 45-50 minuter att de tar av tiden du kommer in betalar och tex duschar..

Hur upplever ni att det är eller är det ställen som ni ser ger mer och du får alltid dryga 60 minuter..

Detta beror nog väldigt på om du är stamkund och återkommer gång på gång hur du är som person. m.m

Jag är själv en ganska social man och pratar och bjuder på mig själv, pratar lite thai och det uppskatas när man kan skoja med dem. det lättar alltid upp stämningen.. själv får jag ofta mer tid och även så kommer andra tjejer in och masserar gärna en stund om de inte har en kund. de bjuder ofta på dricka och vill att man sitter ner och pratar med dem..

Vill gärna höra om era upplevelser.. Hur tycker ni det är.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Tiden på massagen 26 jul 2017 03:21 #2250

• Mr Sam Sip Profilbild
  • Mr Sam Sip
  • Nybörjare
Det har varit lite olika.
Jag brukar inte ha stenkoll på tiden men oftast blir det en del snack under massagen och även efter.

Personkemin varierar såklart, en del tjejer pratar så mycket så man kommer nästan inte därifrån men ibland känner man att de vill att man ska gå så fort massagen är avklarat.

Har funderat lite på om det även beror på hur många som jobbar på stället. Om det är 1 eller 2 tjejer bara så blir de kanske lite mera sällskapssjuka. I ett större sällskap så pratar de kanske hellre sinsemellan?

Tiden på massagen 04 dec 2017 06:55 #2336

• kasper Profilbild
  • kasper
  • Kunnig
Varit på många ställen i Helsingborg. Förstår inte dom som bara ger 45-50 min. Dom har inga kunder som väntar och borde ge den tid kunder betalar för. Jag återvänder inte till den shop. Finns även dom som fuskar med foto på tjejer som inte jobbar i shop. Stor konkurrens så dom borde tänka mer på oss kunder.

Tiden på massagen 04 dec 2017 07:15 #2338

• Stefe Profilbild
  • Stefe
Jag har märkt att när jag har klockan kvar på armen så håller dom tiden bättre, men det är obekvämt.
Dock har jag hittat några favoritställen som jag återkommer till och dom fuskar inte med tiden.
Själv bär jag enkla kläder när jag går till massagen så jag slipper duscha efteråt, många ställen står duschen lite oprivat till. Duschar hemma istället. Då kan dom ej skylla på duschtid.
Mer störande än själva tiden är när den som masserar måste svara i telefon eller öppna dörr....dåntappar man avslappningen.

Tiden på massagen 07 dec 2017 05:50 #2341

• kasper Profilbild
  • kasper
  • Kunnig
Håller med dej angående dusch. Känns inte bra gå till dusch och riskera andra ser dej. Duschar hemma. Finns undantag.
Även tiden varierar på olika ställe. Förstår inte det ska vara så svårt hålla tiden. Går inte tillbaka om jag bara får 45 min.
Att springa iväg flera ggr för att öppna eller prata i mobil stör mycket.
Vissa erbjuder inte vatten efter.
Konkurrans borde göra alla mer kundvänliga.

Tiden på massagen 07 dec 2017 21:28 #2343

Hålls inte tiden blir det högst en stjärna i betyg i recensionerna här.

Och chansen att jag återvänder är minimal

Finns tillräckligt med salonger som inte är tidstjuvar

Har man betalat för en timme så skall man ha en timme massage
  • Sida:
  • 1
  • 2

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons