Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: Dricksar ni?

Dricksar ni? 18 aug 2015 22:43 #1614

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Tyvärr är det den salongen som ger bäst massage, trevlig och pratar innan och efter om man har tid (massage, ev. åkommor, men även annat som ex. Thailand, sport och liknande)..
Bjuder dessutom på en fin buffe med kakor, the, kaffe eller läsk (alltid färskt och gott) så det är "svårt att lämna stället"..

Men kanske är så generellt med skylar och liknande..

Något som jag däremot ogillar är:
Ta av dig men BEHÅLL kallingarna på (med brysk ton, ex. första gången man kommer dit)..

Tja lite konstigt men...
VARFÖR har du kallingarna på dig..

Ger mig lite dåliga vibbar..

(Eller att en massös, ok har bett om ursäkt personligen och på facebooksidan) blir irriterad på kunderna hon har för tillfället då det ringer "idioter" och frågar efter happy ending..

Lite som jag ser på det..
Lillemand skrev:
Nu blir jag verkligen nyfiken, men vi skall inte hänga ut salongen i forumet.

Om jag ser så mycket skyltar o lappar med regler om rent självklara saker om vett och etikett på en salong ger det mig så dåliga 'vibbar' att jag artigt tar farväl och går igen.

Om personalen inte får ta emot dricks, hoppas jag verkligen att dom får ordentligt betalt från början.

Lille
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Dricksar ni? 19 aug 2015 04:11 #1615

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Suck. Dessvärre har vi en minoritet i begåvningsreserven som förstör för oss andra bla på det sättet.

Tänk om det gick fram att Thailändare i allmänhet är prydare än vi är, och minst lika noga med vett och etikett som vi...

Lille

Dricksar ni? 18 okt 2015 14:13 #1668

• Henke Profilbild
  • Henke
  • Kunnig
Lillemand skrev:
Jag drickar sällan, men då precis som du brukade, med 1-200 (för en timmes massage).

Jag har ganska höga krav:

1 - Massagen måste ha varit bra, och utan störande avbrott (nåja), samt störningsfri i övrigt.
2 - Tiden måste ha hållits, och eventuella avbrott rejält kompenserade.
3 - Massösen måste ha varit rimligt omtänksam och trevlig.
4 - Inget drickstiggeri eller märkliga förslag.
5 - Inget fiskande efter fina recensioner.

Lille

Instämmer i ovan krav. Lite som att gå på restaurang. Varför lämna dricks om maten är dålig, eller om du får vänta länge? Varför lämna dricks bara för att? Bemöts jag på ett trevligt och professionellt sätt, så är jag inte snål med dricks. Men den ska ju inte lämnas bara för att!

Dricksar ni? 23 okt 2015 12:21 #1671

• Mr_B Profilbild
  • Mr_B
  • Kunnig
Ger dricks om massagen är bra. Nu går jag till samma tjej hela tiden . Hittat mitt guldkorn och hon jobbar så hon blir genomsvett.(om man ber om riktig Thaimassage) Så hon får alltid dricks.

Dricksar ni? 04 apr 2017 12:11 #2137

• MartinH Profilbild
  • MartinH
  • Nybörjare
Dricksar absolut om det varit bra och om massösen varit fokuserad och ansträngt sig för att det ska vara en bra upplevelse!

Tyvärr är det auto-pilot på en del där det inte finns något hjärta i mötet. Är de bra, intresserade och tar hänsyn till önskemål om hårdhet, särskilt ömmande muskler, är glada och inte låter sig störas av tjatter etc. Då tycker jag det absolut bör premieras!

Dricksar ni? 18 apr 2017 08:41 #2147

• jonasmia Profilbild
  • jonasmia
  • Kunnig
hej

det är som allt annat, är det bra så tycker jag man ger dricks.
Precis som om man är på krogen.

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons