Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Om detta forum. Läs detta innan ni postar

Om detta forum. Läs detta innan ni postar 17 apr 2018 19:11 #2504

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
Saknar du din favoritmassös eller favoritmassör? Har salongen du brukar besöka försvunnit?

Här kan du efterlysa personal som kanske bytt arbetsplats.

Tänk på att om du vill ha ett vettigt svar på din fråga så måste du ställa en vettig fråga.

Om du söker efter en person försök ge så mycket information du kan, t.ex. vilken salong, stad, osv.
"Hon heter nok och jobbar i europa" är inte tillräckligt mycket information då det finns typ 5 miljoner thailändska kvinnor som kallar sig för nok.
det är många som ställer frågor som är väldigt otydliga så därför påpekar vi detta här.

Det är inte tillåtet att efterfråga hembesök i detta forumet.

Detta är inte heller match.com och är således ingen plats att söka efter Förhållande på.

Forumet rensas regelbundet. Artiklar som ligger obesvarade i mer än sex månader tas bort, besvarade artiklar renas vid behov.

Hela vitsen med ett forum är att man för en öppen dialog för att dela informationen med andra.

Av det skälet vill vi slippa inlägg av typen ”Vem har tips om en bra salong i x-stad? Maila xxx(at)yyy.se”, eller ”Jag söker skön massage i z-by, PM:a mig!”.
Att be om tips är en sak, men om svaren måste ges i det fördolda är det en helt annan sak.

Från och med nu kommer det att vankas rött kort för att "fiska PM" på forumen. Detta innebär att man stängs av från forumen i två veckor.
Massage is serious business
Senast redigerad: 25 jul 2018 06:16 av Administratör.
Ämnet är låst.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons