Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Om detta forum. Läs detta innan ni postar

Om detta forum. Läs detta innan ni postar 17 apr 2018 19:12 #2505

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
Detta forum är avsett för salonger som söker personal, samt för massöser eller massörer som söker salonger.

Även försäljning av salonger samt förfrågan om köp/hyra av salong får förekomma.

Det är önskvärt att rubriken anger om författaren söker arbete eller söker personal, eller om det gäller köp, försäljning eller hyra, samt vilken del av landet det gäller.

I detta forumet är det även tillåtet att skriva på Thailändska, förutsatt att texten även skrivs på Svenska eller Engelska.

Forumet rensas regelbundet. Artiklar där det senaste inlägget är mer än sex månader gammalt tas bort.

Hela vitsen med ett forum är att man för en öppen dialog för att dela informationen med andra.

Av det skälet vill vi slippa inlägg av typen ”Vem har tips om en bra salong i x-stad? Maila xxx(at)yyy.se”, eller ”Jag söker skön massage i z-by, PM:a mig!”.
Att be om tips är en sak, men om svaren måste ges i det fördolda är det en helt annan sak.

Från och med nu kommer det att vankas rött kort för att "fiska PM" på forumen. Detta innebär att man stängs av från forumen i två veckor.
Massage is serious business
Senast redigerad: 31 okt 2021 18:18 av .
Ämnet är låst.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons