Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Massage

Massage 23 okt 2015 21:29 #1673

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Jag funderar på om Thaimassage är jobbigare att utföra än en ex. Oljemassage (finns ju auroma, "idrotts", osv med)..

Men har hänt några gånger (INTE på sista tiden) att man bokar en thaimassage och säger sitt namn och säger att man vill ha thaimassage (ibland betonat, Thaimassage - inte olje), men ändå har de startat med olje..

Priset är ju det samma, kanske jobbigare eller om det är mer obekväm ställning med thai istället för olje (eller balanssvårighet när de kliver på ryggen och kommer åt de hårda punkterna så att muskelspänningen blir behandlad)..
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Massage 24 okt 2015 13:45 #1674

• Henke Profilbild
  • Henke
  • Kunnig
Mangan skrev:
Jag funderar på om Thaimassage är jobbigare att utföra än en ex. Oljemassage (finns ju auroma, "idrotts", osv med)..

Men har hänt några gånger (INTE på sista tiden) att man bokar en thaimassage och säger sitt namn och säger att man vill ha thaimassage (ibland betonat, Thaimassage - inte olje), men ändå har de startat med olje..

Priset är ju det samma, kanske jobbigare eller om det är mer obekväm ställning med thai istället för olje (eller balanssvårighet när de kliver på ryggen och kommer åt de hårda punkterna så att muskelspänningen blir behandlad)..

Kanske inte jobbigare, men kanske mer omständig? Vid en riktig thaimassage ska du ju helst vara iklädd pyjamas. Och har du ingen egen med dig, så är det väl enklare för salongen att tvätta handdukar? Bara min gissing?
Följande användare (n) sa tack: Mangan

Massage 24 okt 2015 14:17 #1676

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Henke skrev:
Mangan skrev:

Kanske inte jobbigare, men kanske mer omständig? Vid en riktig thaimassage ska du ju helst vara iklädd pyjamas. Och har du ingen egen med dig, så är det väl enklare för salongen att tvätta handdukar? Bara min gissing?

Ok förstår, brukar få pjamas, men har annars på sommaren mjuka kläder och t-shirt..

Massage 27 okt 2015 03:59 #1677

Det är givetvis mycket jobbigare, men framförallt saknar 85% eller mer av de som jobbar i salongerna kunskapen.

Massage 27 okt 2015 20:48 #1678

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Peak Performance skrev:
Det är givetvis mycket jobbigare, men framförallt saknar 85% eller mer av de som jobbar i salongerna kunskapen.

Jag har träffat få som är riktigt riktigt bra på traditionell thaimassage.. Olja kan de flesta någolunda bra..<

Kanske är att de flesta (gissning) vill ha thaimassage (Thailand och övriga världen)...

• Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons