devens skrev:Hej
Måste kommentera ditt inlägg Lilleman, Lite lustigt det du skriver , detta företag byggde om mitten av juli och har sett ut likadant som nu (det var samma personal när du var där sist). , samt att den personal du syftar på har inte ändrats sedan de som jobbade för Mai Thai började där den 31 Juli 2009.
man blir imponerad att du har sån koll exakt vilket datum lillemand, som du inte vet vem det är, var på en salong som inte är namngiven.
och att du dessutom fastnar på att han sagt något negativt som inte är något negativt, lillemand har ju till och med denna gång hyllat salongen.
where's the problem?
Detta är nog en av få thai massager som har samma personal hela tiden , det är nämligen väldigt svårt att få en tid här trots man bokar, på grund av den kvalitet av massage de levererar (oftast fullbokat alla dagar i veckan).
jättebra för dem, men är det fullbokat där så är det ju bara för kunderna bara att gå till nån av de 10 andra runt hörnet, varav alla finns med i vår katalog och är lättfunna

men jag hoppas verkligen att det går jättebra för företaget.
och det är tråkigt för alla de potentiella kunder som inte får reda på att företaget ens finns då de troligen inte är med i svängen och tillhör det kontaktnätverk där de rekommendationerna du pratar om äger rum.
Det är inte hunden som gör massage, helt orelevant att kommentera eftersom det är väl massagen och stället som skall bedömmas.
som medmänniska och medallergiker kan jag inte annat än hålla med lillemand. huruvida vissa raser av hundar eller ej anses vara allergiframkallande eller ej låter jag vara osagt, den enes bröd är den andres död.
Det är >allmänvett< att upplysa kunder om potentiella faror.
om du hade ett öppet syrabad precis innanför ingången skulle du säkert upplysa folk om det.
varför inte upplysa folk om annat som kan döda dem?
8% av befolkningen i sverige har någon form av astma, det betyder alltså att 8 av 100 kunder denna salong har riskerar att må dåligt så fort de går in i salongen.
Att ha husdjur i affärer/verksamheter är inte så vanligt i sverige annat än i djuraffärer.
Sen ska vi inte ens prata om de som är RÄDDA FÖR HUNDAR!! ja gud ja, det finns jättemånga människor som är kroniskt rädda för hundar, oavsett hur små och gulliga de än är.
Så om vi skulle göra en enkät och fråga vad folk tyckte skulle nog 9/10 säga att de tycker att att det inte är fel att ha ett husdjur i en företagslokal som upplåts åt allmänheten, men att det är tillbörligt att upplysa folk om det.
common sense?
sen kan det här debatteras till döddagar, men nog sjutton är det inte orelevant.
Dessutom om massagen är bra där så behövs ingen reklam på denna sida. folk hittar stället på rekommendation inget annat.
en bra produkt säljer sig självt brukar jag säga, men bra reklam säljer produkten bättre.
dessutom är all reklam är bra reklam.
och gratis reklam är bäst reklam
jättekul att företaget klarar sig helt på egen hand, men låter ändå väldigt oföretagsamt att inte ta alla möjligheter man kan till att få mer exponering som företag, särskilt om det inte kostar något.
till och med dålig reklam är bra reklam.
En mycket nöjd kund det enda negativa är väl att det är svårt att få en massagetid om man inte bokar i förväg.
jag lovar att jag kan gå dit när som helst på drop in och få massage nästan på en gång.. men det är väl bara jag som har tur som vanligt
jag älskar debatter.