Jag vet inte exakt vad som skrevs då det var raderat.
Kanske hade de formulerat det illa, eller så stod det på ett olämpligt sätt..
Om det menades med mulliga att de var kraftiga och därmed kunna ta i lite extra (tja smala massöser har kunnat gjort de på olje, aroma och traditionell thai, inte provat annat som ex. hot stone, thailänsk idrottsmassge, fish-spa (tja är väl på ett anant sätt dock)...
Hoppas tråden handlade om kvinnor med kraft..
Annars vet jag att endel går till en butik och handlar pga söta kvinnor,frisör, Svensk respektive thaimassage, kvinnor på turkiskt spa om männen ser bra ut (finns nog dock i Sverige)..
Det kan vara endel av personligheten.. Men fråga rakt ut efter massör / massös eller annat företag som har "söt personal" känns lite fe.
Även om det är endel av personkemin.
Men läs resentionerna, ibland står det om uppskattad ålder, utseende, etc..
Det primära är dock om det är en bra och seriös salong med duktig personal och på vissa ställen är endel bättre på fotmassage, andra på olje och några på traditionell thai (ex. med örtmassage som extra)..
Jag vet inte hur ni andra ser på det, men mina reflektioner..
När det gäller traditionell Thai så spelar det ingen roll om det är kvinna man eller ladyboy (ursäkta, men ville göra det heltäckande) som masserar..
En väl "stor och kraftig" människa (kilomässigt) kanske inte är så bra dock, med tanke på att de står på vader, lår samt går på kroppen när du ligger på mage.. (Om det inte spelar någon roll för ev. skaderisk ser jag inga problem med detta heller)..
Aroma och Olje så tycker jag (min personliga åsikt) att det är bättre när kvinnor gör det..
Svenska och utlänska män och kvinnor har jag erfarenhet av på "svensk massage" samt kvinnor på thai och kambodjansk massage från dessa länder..
Som sagt mina reflektioner, kommentera gärna..