Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Dålig klass i Sverige

Dålig klass i Sverige 29 aug 2018 11:53 #2629

• Erik 9 Profilbild
  • Erik 9
  • Nybörjare
Tråkig källarlokal, outbildad personal, dålig tidshållning och tjat om dricks. Det är genomgående om man bevistar thaimassagesalonger i Sverige.

Kan vi ta denna tråd till att prata om undantagen? Ställena som erbjuder spakänsla och kunnig och engagerad personal. Var finns de? För de måste väl ändå finnas?

Åtminstone hoppas jag att vi kan identifiera några ställlen med utbildade massageterapeuter som kan ge örtmassage, fotmassage och nuat thai.
Oljemassage lär sig många av sina kompisar. Och det är bara det som de kan, med varierande grad av färdighet.

Ursäkta om jag låter hård, men jag har tröttnat på att betala för dåliga massagetjänster.
Senast redigerad: 29 aug 2018 11:55 av Erik 9.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Dålig klass i Sverige 19 sep 2018 03:38 #2660

• kasper Profilbild
  • kasper
  • Kunnig
Kan till viss del hålla med dej. Många har en billig, tråkig lokal med bara skynke mellan massagesängar. Antagligen för att konkurrens är stor och med en billig lokal behöver dom inte många kunder var dag. Finns givetvis dom som har fina lokaler.
Massage varierar mycket beroende på vem som ger massage. Personal i shoper skiftar ofta. Ge vanlig mjuk massage kan alla lära sej. Lite hårdare oljemassage krävs lite mer och även med thaimassage.
Nåt som drar ner betyg är att en del inte håller tiden. Fått 45 min massage ibland och det innebär en förlust på 100 kr om 1 timme kostar 400 kr. Brukar säga ifrån men dom bryr sej inte.
En shop jag brukar gå till beställde jag tid och när jag kom dit hade den tjej jag ville ha precis tagit en annan kund när ägarinnan höll på med en kund. Klart jag blev besviken. Nån timme efter skickade ägarinnan sms till mej och erbjöd mej 1 timme gratis massage dagen efter för att det blivit fel. Det kallar jag service och gör att jag gärna återkommer.

Dålig klass i Sverige 25 sep 2018 19:22 #2667

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Generellt unga söta tjejer som Saknar erfarenheten av massagen och korrekt utbildning, blir förnärmande och får de inte dricks blir de sura med dålig massage..

Generellt bättre med äldre vanliga kvinnor än "unga fotomodeller" och de har lämnat Örebro, men inte...
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/
Senast redigerad: 25 sep 2018 19:41 av Administratör. Orsak: onödig information borttagen och omformulerad
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons