Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Sämsta/Bästa upplevelsen

Sämsta/Bästa upplevelsen 15 apr 2020 16:36 #3371

• Traz Profilbild
  • Traz
Vad är det värsta du varit med om på en salong?
För att det inte ska bli för negativt, skriv också din bästa upplevelse. Kom ihåg att INTE skriva ut namn på massös/vilken salong det var, det skulle dra ner salongen, kan ju hända salongen/massösen inte finns kvar av olika anledningar.

Min sämsta:
extremt lös massage, sur hela behandlingen, när 10 min återstod sträckte hon ut min nacke och jag hade så ont i 2-3 veckor och knappt kunde röra huvudet, självklart påpekade jag detta till ägarinnan och det slutade med att jag blev portad från salongen därför jag klagade.

Sämsta #2
Efter att ha stått och väntat 10 min och dörren var låst, ringde men fick inget svar, väntade totalt 45 min innan jag åkte därifrån. Massösen hörde av sig 7 tim senare och säger hon är sen.

Bästa upplevelsen:
var stamkund på en salong, i Julklapp fick jag 1000 kr i presentkort för att besöka hennes väninnas salong, förutom det har salongen alltid varit trevlig, bra massage och mycket vänliga även efteråt, bjuder på lunch, som om man var en i familjen. Vänlighet kommer före allt även om massagen inte ger full poäng.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Sämsta/Bästa upplevelsen 15 apr 2020 21:06 #3372

• 1Rolle! Profilbild
  • 1Rolle!
  • Kunnig
Ok! Bra forum!

Sämsta/Bästa upplevelsen 19 apr 2020 01:23 #3376

• Freddesol Profilbild
  • Freddesol
  • Nybörjare
Min Sämsta
¤1
Jag betalade för 60 min olja massage och jag fick en insmörjning med olja, vilket vem som helst kunde gjort. När jag klagade (flera gånger) på att jag inte kände av massagen, var massören inte av samma åsikt och påstod att det är så den massagen ska vara (inte en massage?) och bara fortsatte som innan. Jag var på samma massage behandling och det var en ordentlig massage, med en riktig massör och inte en amatör som inte vet vad hon gör, vill inte anstränga sig och dessutom är oförskämd när kunder har en åsikt. Dessutom försökte personalen i receptionen att bortförklara hädelse på samma sätt som massören (händer det ofta?) och ville inte ge mig kontakten till manager. Anläggningen var trevlig annars men hjälper inte mycket när man har slängt bort en del pengar på dålig service.

Min Bästa
Trevligt bemötande och otroligt duktig massör. Jag fick Shitatsu special 90 minuter vilket var helt fantastiskt. Massösen var tekniskt duktig och bra på att massera.och hjälp med sin ryggsmärta, fick total njutning och kom ut flera år yngre.
Senast redigerad: 19 apr 2020 01:24 av Freddesol.

Sämsta/Bästa upplevelsen 12 jul 2020 18:43 #3544

• Thrxr Profilbild
  • Thrxr
  • Nybörjare
Eftersom ”Thaimassageguiden” vägrade släppa igenom min recension av en salong så skriver jag den här istället.

EDIT AV ADMIN:
konstig slutledningsförmåga, vi har inte vägrat nånting, din recension har inte kontrollerats ännu.
och skulle vi vägrat den finns det nog anledning till det och då skulle vi nog inte tillåta dig skriva samma sak i forumet heller.
forumet är inte rätt ställe för recensioner.
Senast redigerad: 12 jul 2020 18:56 av Administratör.
Följande användare (n) sa tack:
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons