Vad är det värsta du varit med om på en salong?
För att det inte ska bli för negativt, skriv också din bästa upplevelse. Kom ihåg att INTE skriva ut namn på massös/vilken salong det var, det skulle dra ner salongen, kan ju hända salongen/massösen inte finns kvar av olika anledningar.
Min sämsta:
extremt lös massage, sur hela behandlingen, när 10 min återstod sträckte hon ut min nacke och jag hade så ont i 2-3 veckor och knappt kunde röra huvudet, självklart påpekade jag detta till ägarinnan och det slutade med att jag blev portad från salongen därför jag klagade.
Sämsta #2
Efter att ha stått och väntat 10 min och dörren var låst, ringde men fick inget svar, väntade totalt 45 min innan jag åkte därifrån. Massösen hörde av sig 7 tim senare och säger hon är sen.
Bästa upplevelsen:
var stamkund på en salong, i Julklapp fick jag 1000 kr i presentkort för att besöka hennes väninnas salong, förutom det har salongen alltid varit trevlig, bra massage och mycket vänliga även efteråt, bjuder på lunch, som om man var en i familjen. Vänlighet kommer före allt även om massagen inte ger full poäng.