Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Pin Anu

Pin Anu 29 jun 2020 22:36 #3534

• hpen Profilbild
  • hpen
Bättre att skriva det som en recension på deras sida
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Pin Anu 29 jun 2020 22:46 #3535

• Erik.T87 Profilbild
  • Erik.T87
  • Nybörjare
Har skrivit ett recension på deras sida sedan väljer dom förmodligen att inte lägga upp recension.
Därför jag skriver här på forumet jag tycker det är viktigt att sånt här information skall nå alla andra. Speciellt nu när alla inte har det bra ställt då tycker jag att man ska bli bemött på ett bra sätt samt hålla sina tider och vara professionell.

Pin Anu 29 jun 2020 23:07 #3536

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
Erik.T87 skrev:
Har skrivit ett recension på deras sida sedan väljer dom förmodligen att inte lägga upp recension.
Vilka väljer att inte lägga upp den? och varför? känns som en osubstansierad åsikt.

Om du hållt en rumsren ton i din recension finns inget som hindrar din recension från att publiceras. fast du har inte ens orkat vänta på att den ska publiceras
Därför jag skriver här på forumet jag tycker det är viktigt att sånt här information skall nå alla andra.
har inte läst din recension ännu eftersom du skrev den idag, med tanke på att du redan själv bestämt dig för att "skippa" kön och gå direkt till forum för att sprida dina åsikter så kan man ju undra varför det är så mycket mer viktigt än alla andras åsikter? upplevelser är ju subjektiva och många andra kanske inte alls upplevt samma sak som du.

Speciellt nu när alla inte har det bra ställt då tycker jag att man ska bli bemött på ett bra sätt samt hålla sina tider och vara professionell.

Håller med att en salong ska hålla tider och ha bra bemötande, men varför skulle det vara mer aktuellt "när folk inte har det så bra" än annars? No offence, men har man inte råd att gå på massage bör man inte gå på massage.

Och nu när jag läst din recension så ser jag att du uttrycker du dig helt annorlunda där än på forumet.
du nämner inte alls några av sakerna du skriver på forumet i recensionen.. what up?
Sen tycker jag det alltid är mystiskt när man påpekar att man minsann varit kund innan men man väljer att bara klaga i slutet.. det är iofs bara min åsikt.
du var nöjd förut men det ville du inte dela med dig, men nu var du missnöjd, det ville du dela med dig.
Massage is serious business
Senast redigerad: 29 jun 2020 23:49 av Administratör.

Pin Anu 29 jun 2020 23:14 #3537

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
och där såg jag din andra post i forumet (om exakt samma sak).

Eftersom du inte verkar klara av att hålla dig till sans, vett ,etikett och regler tror jag förstår varför du också blev dåligt bemött i salongen.

kom tillbaka om en månad för vidare diskussion när din bannlysning upphör.
Massage is serious business
Följande användare (n) sa tack:
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons