Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Höjda priser på massage

Höjda priser på massage 07 nov 2023 20:20 #5026

• Thaibesökare Profilbild
  • Thaibesökare
  • Nybörjare
Ser ut som de flesta salonger har höjt priset med ca 100 kronor, är min erfarenhet från väst-Sverige. Vilket inte är konstigt om man ser hur inflationen har varit det senaste året.
Dessutom är överlag är thailänsk massage billigare en t ex motsvarande svensk massage.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Höjda priser på massage 12 nov 2023 19:22 #5033

• Henke Profilbild
  • Henke
  • Kunnig
Thaibesökare skrev:
Ser ut som de flesta salonger har höjt priset med ca 100 kronor, är min erfarenhet från väst-Sverige. Vilket inte är konstigt om man ser hur inflationen har varit det senaste året.
Dessutom är överlag är thailänsk massage billigare en t ex motsvarande svensk massage.

I Stockholm så ligger standardpriset på 500 kr för en timme. Tidigare låg det i spannet 300-450 kr. Men som du skriver, dom drabbas ju också av inflationen. Det intressanta att prissättningen verkar följa samma prissättning som i Thailand. Dvs kostar en timma massage 400 i Thailand, så gör den det i Sverige också. Höjs den i Thailand till 500, så verkar den följa med på samma sätt i Sverige. Sen är det ju givetvis skillnad på valutan.

Höjda priser på massage 04 dec 2023 15:19 #5057

• Nallen67 Profilbild
  • Nallen67
  • Nybörjare
B)
Det trista är att salongerna glömmer att ändra priserna här på TMG så när man kommer istället för 450 så vill de ha 500 eller 600 kr för en timme. Men påtala att dom ska uppdatera priserna. Men betala det de säger för annars bedöms ni som SNÅL :woohoo:

Höjda priser på massage 04 dec 2023 16:09 #5058

• Axel99 Profilbild
  • Axel99
  • Nybörjare
Det är rätt löjligt (och även lite korkat) att klaga på thaimassagepriser på 4-500 kr/tim eller till och med 600 kr/tim. Med dessa priser ligger massöserna långt ifrån vad vi normalt ser som en lägsta lön, dvs ca 20,000 kr. Snarare har de en månadslön före skatt på 5-10,000 kr i månaden.
Följande användare (n) sa tack: Vinimassage

Höjda priser på massage 22 dec 2023 18:49 #5070

• Albert Profilbild
  • Albert
  • Expert
Jag b ryr mig inte om vad det kostar, hålla på att giddra om någon hundring hit eller dit är bara löjligt
Ja är beroende an goda miner, vänlighet i livet. och det får man av thailändare GOD JUL ALLA PÅ FORUMET, OCH hoppas på ett lysande thaimassage år, och att vi får behålla vara salonger
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons