Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE: Anledning till massage

Anledning till massage 27 dec 2010 08:27 #264

• hpen Profilbild
  • hpen
Pratar man med tjejerna på salongerna så säger dom att det nästan är uteslutande oljemassage som efterfrågas av kunderna. Läser man vad dom skriver om oljemassage så är syftet med den att ge avslappning och välmående. Ändå skriver var och varannan att dom söker massage för olika smärtor i kroppen. Ni kanske hellre skulle gå till naprapat eller kiropraktor om ni har ont. Till övriga säger jag bara att oljemassagen nog är skönast om man inte har ont i kroppen innan.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Sv:Anledning till massage 27 dec 2010 15:31 #266

• Thaiger Profilbild
  • Thaiger
  • Nybörjare
Helt riktigt,eller begära riktig thaimassage.Problemet är bara att 98 %
av massöserna inte behärskar det.

Sv:Anledning till massage 27 dec 2010 20:51 #268

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
och att svenskar har svårt att tänka sig massage utan olja eftersom det är så djupt inrotat hos svenskar.

jag tycker man kan få bra hård terapeutisk massage även om det är oljemassage man får. fast det krävs ju en massös som vet vad hon gör.
Massage is serious business

Sv:Anledning till massage 28 dec 2010 15:15 #271

• Thaiger Profilbild
  • Thaiger
  • Nybörjare
Naturligvis,men man blir lite villrådig när man läser recensionerna på TMG,där 90 % av recensionerna är fyr- eller femstjärniga ;)

Sv:Anledning till massage 28 dec 2010 21:43 #274

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
:unsure: Ahem...

Här får jag själv nog erkänna att jag oftast - det finns dock undantag - skriver en recension om jag är nöjd eller mycket nöjd - däreav fyra eller fem stjärnor. Är jag missnöjd eller pissesur (ursäkta danskan) tar jag det direkt med salongen/massösen (om jag orkar).

Försöker leva efter samma måtto som jag ber mina egna kunder om: "Om du är nöjd, berätta det för alla som du känner. Om du är missnöjd, säg till mig direkt, så att jag kan hantera ditt missnöje."

Sen är det ju en helt annan sak att många män tror att det är mycket omanligt (eller skamligt?) att betala för en oljemassage för att få ömhet, värme och närhet. En riktig karl skall väl ha ont som fanden innan han får ta massage, eller?

Sv:Anledning till massage 05 jan 2011 02:16 #283

• JM Profilbild
  • JM
Lillemand;
Du verkar ju ha testat ett flertal salonger och du skriver bra recensioner, så jag tycker att du ska recensera även sämre upplevelser.

Om jag skulle ha en rejäl krämpa åtgärdar jag den medelst thaimassage, men då måste massösen/massören veta vad de håller på med annars kan tillståndet förvärras. Jag har kan räkna de tilltrodda på ena handens fingrar.
Vill jag ha en stunds avkoppling väljer jag ofta oljemassage nu för tiden
Senast redigerad: 05 jan 2011 21:21 av Administratör.
  • Sida:
  • 1
  • 2

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons