Hejsan,nu kan jag inte hålla tyst längre!Är det bara jag som är kvinna och helt såld på thaimassage??Av forumet kan man tro det :-D Det här passar kanske bättre i ett svenskmassageforum men jag hittar inget......
Jo jag har tidigare gått på svensk massage men det känns ungefär lika avkopplande som att gå till tandläkaren numera.....Vita rockar,lysrör,papperslakan och i mitt fall en opersonlig massör.Utomlands är "Svensk massage" mycket trevligare än i Sverige till och med!

Jag kommer inte återvända till min gamla svenska massage där jag gick tidigare och anledningen är skillnad i kompetens,känslan efter massage och kundbemötande!!
Som exempel: hos min thaimassör får jag hand,fingrar,fot,tår ,ansikte,huvud,mage och armar masserade när jag betalar för helkroppsmassage.Hos min tidigare svenska massör ingetdera,jag kände mig rentav halvt masserad när hon brukade avsluta med "så-då var tiden ute"!!
Det kanske är tid för en uppryckning och bättring inom svensk massage? Åtminstone stället jag var kund hos.Är det någon annan som har liknande erfarenheter?

Hälsningar Pia i Solna