Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Personal försöker tvinga på sexuella tjänster

Personal försöker tvinga på sexuella tjänster 25 sep 2014 07:39 #1259

• er.tg Profilbild
  • er.tg
  • Nybörjare
Jag undrar främst om andra varit med om liknande och på förslag hur detta ska hanteras.

Förr gick jag till många olika thaimassagesalonger och har aldrig tidigare blivit erbjuden något sexuellt. Sen blev det så att jag inte gick för en massage på minst 1,5 år. När jag nyligen gick för massage, på två nya olika salonger jag aldrig varit förr, försökte båda ställena pressa på mig sexuella tjänster i slutet av massagen!

Har det hänt något de senaste åren?!
Eller är det bara jag som haft tur innan och otur nu?

Gemensamt för dessa två salonger är att de är otroligt billiga och att de dessutom erbjuder ännu billigare priser på förmiddagen. Båda kallar detta happy hour!
Är det något underförstått jag missat med "Happy Hour"?
Eller är det sådan hård konkurrens numera så att salongerna erbjuder för billig massage och försöker dryga ut sina löner med sexuella tjänster?

Som sagt, det känns som stor skillnad mellan nu och 1,5 till 2 år sen.

På ena stället lade de dessutom mycket tid på att försöka övertala mig till att gå med på det. De tog dessutom in en annan tjej tillslut (som var super snygg och söt) för att försöka ordna det hela! Antar att det var deras expert! Varför så viktigt att försöka ge mig någon form av sex!?

På det andra stället blev jag bara frågad, mer en än gång, om hon också skulle massera minna privata delar. Det kändes inte alltid helt lätt att ta sig ut, men jag är glad att jag gjorde det utan att gått med på någon sexuell tjänst.

Andra som varit med om liknande?
Eller förslag på hur detta kan hanteras?
Ämnet är låst.

Personal försöker tvinga på sexuella tjänster 25 sep 2014 13:29 #1260

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Jag känner verkligen inte igen din upplevelse - inte från någon av mina två hemorter, Stockholm och Köpenhamn. Vill dock inte på något sätt beskylla dig för att fara med osanning.

Du har blivit erbjuden olämpliga tjänster på de första två salonger du besökt efter en paus på 18 månader, och nu undrar du om hela branschen är rutten? Är det inte en överreaktion? Visst, noll är ju det idealiska resultatet...

Du skriver inte var du är verksam, men om vi antar att du finns i Storstockholm så är ditt urval mindre än en procent av salongerna, och eftersom du prioriterat att besöka salonger med låga priser på lågpristid (det är det enda Happy Hour betyder), så finns det anledning att befara att ditt en-procentsurval är från de salonger som betalar sina massöser sämst och som har sämst utbildade massöser - och då kan det ju finnas risk för att dom går över gränsen. Det finns mindre nogräknade personer i de flesta branscher.

Det är mycket enkelt att slippa uppleva detta - om du redan när du kommer till salongen presenterar dig med "Hej, Jag heter xxx, jag vill ha 1 timmes oljemassage, och jag är inte intresserad av annat än massage". Det funkar, tro mig. Respekterar dom inte det, så är det tack och hej...

Administrator vill inte ha diskussioner om "sex och snusk" på forumet, och vi tangerar gränsen till det här. Av detta skäl låser jag denna tråd, men jag vill samtidigt inte låta ditt inlägg stå obesvarat.

mvh Lillemand
Moderator
Ämnet är låst.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons