Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Massage Max 25 år Göteborg

Massage Max 25 år Göteborg 13 dec 2014 20:05 #1342

• oilymassage Profilbild
  • oilymassage
Konstig rubrik kanske . Jag har under mina massager haft massöser som är 40+ . Hur gör man för att fråga om åldern när man ringer och bokar ? Det känns ju konstigt att säga max 25 på den som man bokar massage med .Jag vill ha massage av någon som är yngre än mig. Tips mottages tacksamt .
Ålder c:a 40
Söker runt Göteborg.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Massage Max 25 år Göteborg 14 dec 2014 08:36 #1343

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Jag ställer mig lite undrande inför frågeställningen, det borde ju vara viktigare att massösen har rätt kompetens och utbildning, att hon talar hyfsad svenska eller engelska och är rimligt trevlig än att hon är ung eller vacker...

Med det sagt, så är jag ganska säker på att telefon inte är rätt metod. I min erfarenhet är det klent ställt med språkkunskaperna på salongerna i Stockholm, Göteborg o Köpenhamn, och ibland även med god vilja. Med ett lysande undantag har jag aldrig lyckats med en tidsbeställning av en specifik massös.

Det är dessvärre nog så att det är fotarbete som gäller, ofta i kombination med snabba beslut. Det är inte säkert att massösen du träffar idag jobbar nästa vecka...

Lille
Senast redigerad: 14 dec 2014 13:41 av Lillemand. Orsak: Rättat stavfel.

Massage Max 25 år Göteborg 14 dec 2014 14:40 #1345

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Kolla på hemsidan...

Du kan ofta se massöserna där..

Jag bokar ibland samma pga att den har rätt kompetens (specielist inom ex. thai (olje är vanligast ute bland oss bönner)...
Tar namnet och bokar då den massösen (men ofta kan det vara bra att känna sig fram först).. Ungefär som en sjukgymast, man ska komma bra överens..

Men som lillemand sa (huvudsaken är att hon är riktigt duktig massös).. Skulle t.om när jag tar thai inte ens bry mig om det vore kille eller tjej..

I Örebro finns annars en riktigt bra thaimassös och hon är över 50 år, men hon kan verkligen yrket.. Ryggen blir som ny och känner mig bra lång tid efter detta..
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/
Följande användare (n) sa tack: mattias_gbg2

Massage Max 25 år Göteborg 15 dec 2014 17:55 #1346

• oilymassage Profilbild
  • oilymassage
Tack för svaret , hur är det kulturellt i Thailand om jag föredrar en massös som är 25 istället för en som är 40+ blir de förnärmade eller har de förståelse för mitt önskemål?
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons