I detta forum postar vi frågor och information till ThaiMassageGuiden som inte passar in i andra forum, till exempel uppdateringar eller information om nya eller befintliga salonger.
Frågor om massage hänvisas till något av massageforumen.
Frågor och förslag till och om webbplatsen hänvisas till "webbplatsen och våra tjänster"
Frågor om specifika massöser eller massörer samt tips om salonger i visst område skall göras under ”Efterlysningar”.
Frågor om en viss salong görs under ”Massage” eller om frågan är riktad till webbplatsen under denna kategori.
Forumet rensas vid behov. T.ex. efter att en nyligen upptäckt salong blivit tillagd med annons tas inlägget bort.
Hela vitsen med ett forum är att man för en öppen dialog för att dela informationen med andra.
Som moderator ber jag er att läsa forumreglerna samt ”Om detta forum” i respektive forum innan ni postar inlägg. Om något är oklart får ni gärna sända mig ett PM.
Inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att redigeras, flyttas eller tas bort.
Länk till forumreglerna:
www.thaimassageguiden.se/om-thaimassageguiden/58-forumregler
I respektive ”Om detta forum” framgår vilka områden det är avsett för samt om och hur det rensas.
”Rensas vid behov” förklaras bara här, det betyder att vi rensar forumet när vi anser att det vuxit till ohanterlig storlek, eller att det finns mycket inaktuell information i det, eller att ärendet är avklarat. Det är med andra ord inte självklart att vi rensar de äldsta inläggen först.
Hela vitsen med ett forum är att man för en öppen dialog för att dela informationen med andra. Av det skälet vill vi slippa inlägg av typen ”Vem har tips om en bra salong i x-stad? Maila xxx(at)yyy.se”, eller ”Jag söker skön massage i z-by, PM:a mig!”. Att be om tips är en sak, men om svaren måste ges i det fördolda är det en helt annan sak.
Från och med nu kommer det att vankas rött kort för att "fiska PM" på forumen. Detta innebär att man stängs av från forumen i två veckor.