Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Etablering i Karlskoga vore lönsamt

Etablering i Karlskoga vore lönsamt 16 jul 2015 12:10 #1581

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Jag tänker på Karlskoga, ok vi har 3 ställen (en med underlig massage, en med dålig massage, hårda bänkar och konstigt beteende och den 3:e klarar inte direkt av massagen..

Karlskoga + Degerfors (tja ligger några kilometer söder ut
men samma kundkrets) borde ha en möjlighet att få hit en bra massagesalong..
Örebro är exempelvis överetablerat och det finns fler ställen som har stor överetablering..

Karlskoga som ligger mellan Örebro och Karlstad är dock en liten håla på drygt 30.000 människor + dryga 7.000 människor i Degerfors några kilometer söder ut (som jobbar och handlar i Karlskoga)..

Det finns 3 undermåliga massagesalonger i kommunen och kommer det en duktig massös gärna med 1 eller 2 kollegor som startar en salong kommer det att gå utmärkt.. Bra och billiga lediga lokaler finns på bra ställen i Karlskoga.
Med tanke på att ex. Örebro är klart överetablerat vore det synd om eran (massösernas) kompetens gick till spillo...
Kombinera gärna massage med andra tjänster som ex. nagelvård (heter det penikyr tro, vet att vissa massagesalonger gör det), fixa med bastu och regäl bubbelpool och baka in det i olika paketerbjudanden..

Jag kan garentera en succe och kanske bättre att bo i en mindre ort med fina komunikationer via E18 än i en stor stad som är överetablerad och i västa fall kan tvingas lägga ner.. Var det ca. 20 salonger i Örebro (varav flertalet har hög kvalite) och det alltid går att hitta en tid på drop in..
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/
Administratören har stängt av anonyma inlägg.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons