Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Dubbel massage?

Dubbel massage? 24 dec 2015 08:23 #1711

Hej, när man tar oljemassage - kan man beställa dubbel massage, dvs. två tjejer samtidigt? Jag tänker att dubbla händer ger ändå mer behandling av ömmande muskler osv. Eller räknas det som oseriöst?

Om det finns, någon som vet en salong nära Stureplan som erbjuder det?
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Dubbel massage? 24 dec 2015 08:58 #1712

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Flyttar tråden till lämpligare forum.

Der är inte antalet händer som avgör om massagen är oseriös :-)

Jag är dåligt insatt i utbudet i den delen av City, men jag vet att många salonger inte annonserar hela sitt utbud - det kan bland annat variera med vilken personal som är på plats.

Mitt bästa tips är att du besöker salonger i ditt närområde och frågar. Telefonen är dessvärre inte ett bra hjälpmedel när det gäller thaimassagesalonger.

Vh,
Lille
Senast redigerad: 24 dec 2015 11:41 av Lillemand.

Dubbel massage? 19 mar 2016 22:31 #1783

Jag fick det hos salongen som ligger under solariet vid Brommaplan. Osäker på namnet. Men de sa två timmar med två tjejer så när det visade sig vara bara en timme kände jag mig lurad. Det är skönt men känns lite konstigt för tjejerna vet inte om jag med ljud "mm, va skönt", eller så, reagerar på hennes eller kompisens behandling.

Dubbel massage? 25 jul 2017 22:49 #2247

• Erfaren från Thaimassage både i swe och Thailand
  • Herman Svensk Profilbild
  • Herman Svensk
  • Nybörjare
Tvåhands massage är ganska vanligt och om du tex tar fotmassage och en oljemassage så får man tex börja med att sitta i fotbad och sedan lägga sig och få massage en tjej som grejar och fixar fötter och massaerar dem samtidigt som du får en riktigt bra massage av den andra du kan kombinera olika typer och tider, de är ofta flexibla..

Jag brukade gå på ett ställe i Göteborg där de fixade fötter med fotbad först ca 20 min och sedan klippa naglar och fila naglar och sedan hälar med skrubb och fil. Sedan 2 timmar massage helkroppsmassage.. Men med tre tjejer..
Två som jobbade där och ägarinnan brukade alltid vara med och ge mig en jätte bra massage av nacke och axlar, var det någon svår knuta i ryggen hjälpte hon till att lösa upp den.. Hon masserade även händerna och klippte naglar samt hade en salva hon smörjde in dem med och nagelbanden. de använde alltid värmande salva och oljor samt sådan små påsar som de kommer med som är varma som de lägger på muskler. Och för det betalade jag då 600kr samt dricks 100kr per tjej.. vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta men det var underbart.. saknar det stället.. de stängde 2013 tyvärr..
Senast redigerad: 25 jul 2017 22:57 av Herman Svensk.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons