Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: PM efter recension

PM efter recension 04 apr 2017 17:31 #2138

• Gargamel Profilbild
  • Gargamel
  • Nybörjare
Det slår nästan aldrig fel, så fort man skriver en recension så dyker det upp nåt PM i inkorgen från den ena eller den andra kufen som undrar om det går att få "extra" där.

Jag blir så jäkla sne på det! Jag fattar inte hur dessa personer är funtade. Ibland har jag lust att hänga ut dessa kufar här i forumet :evil:

Och för er kufar som läser detta, fatta att inte alla är ute efter "extra"!

Personligen så går jag till en salong för att få massage och jag skiter fullständigt i om det går att få extra på en salong eller inte! Så länge som jag får en bra massage, ett trevligt bemötande och det inte är nåt fel på salongen så blir det en bra recension från mig.
Ämnet är låst.
Följande användare (n) sa tack: gigg, , EM, Mr_B, Gizmo

PM efter recension 18 apr 2017 08:43 #2148

• jonasmia Profilbild
  • jonasmia
  • Kunnig
så sant så......
Ämnet är låst.

PM efter recension 10 mar 2018 18:37 #2435

• Antepower Profilbild
  • Antepower
  • Bannlyst
Måste berätta . Jag var på Ett ställe. Sen börjar de , are u singel ? och sen vart jävligt när gånget på juvelerna , sen kommer nästa fråga What u work With, jag svarade att jag jobbade som polis , inte ett tjafsande och inte ett ord längre från denna kvinna .. !!!! ????????????????????så jävla trött på detta ..
Ämnet är låst.
Följande användare (n) sa tack: Gizmo

PM efter recension 10 mar 2018 21:19 #2436

•  Profilbild
Jag kan förstå din frustration, om man går på massage just för massage vill man inte ha opassande förslag eller närmanden.

Själv löser jag det genom att genast när jag gör upp med massösen om vilken massage och tiden på denna även tala om att det är just massage jag har kommit dit för. Om timpriset är löjligt lågt brukar jag utlova en extra slant om man respekerar mig. Det är fortfarande lågt pris jämfört med de flesta svenska massöser.

Vad som får mig att undra över ditt omdöme är att du utger dig för att vara polis. Är du klar över att om salongen synar bluffen och anmäler dig, så prioriteras det larmet och du åker in på nolltid. Påföljden för föregivande av allmän ställning är böter eller fängelse i upp till två år. Vill du verkligen riskera att ha detta i din Straffattest i 10 år?

Lille
Ämnet är låst.

PM efter recension 11 mar 2018 10:37 #2437

• Antepower Profilbild
  • Antepower
  • Bannlyst
Jag bojkottar alla som erbjuder annat än massage..

Har hittat mina små favoriter .

Mina krav är rent och snyggt , tystnad .etc
Svenska

Kvitto är ett krav ...

Jag har aldrig varit smidig utan är öppen och säger ifrån !!

Finns så många oseriösa , f
Ämnet är låst.

PM efter recension 18 apr 2018 09:53 #2510

• lars Profilbild
  • lars
  • Nybörjare
Brukar hänvisa till recensionen sen står det var och en fritt att besöka salongen och bilda egen uppfattning
Ämnet är låst.

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons