Snälla söta, hur tänker du nu?
Jag har förvisso dragit mig tillbaka från Thaimassageguiden, men nu kan jag inte hålla mig längre.
Extratjänster som du kallar dem, är alla sexuella handlingar mot betalning, dvs prostitution. Det går inte att bortse från risken att en del av de massöser som tillhandahåller dessa tjänster gör det mot sin vilja, eller till och med under tvång.
Det innebär att vi talar om flera olika brott, som alla kan ge fängelse, i flera fall mer än årslånga påföljder: Köp av sexuell tjänst, koppleri eller grovt koppleri, människohandel för sexuella ändamål och oaktsam våldtäkt är de första jag kommer att tänka på. Om inte det räcker, kan vi kasta på olika skattebrott också.
Det är med andra ord allvarlig brottslighet.
Jag utgår ifrån att läsarna på detta forum inser att denna form av lagbrott är saker som varken administrator eller jag (på min tid) vill medverka till att underlätta och att det är därför TMG alltid har haft en nolltolerans mot PM-fiske och även har mycket låga tankar om dem som använder PM-systemet för dylika ändamål.
Avslutningsvis hoppas jag att nu när du pekat ut 95% av landets thaimassöser som prostituerade börjar med att läsa
denna artikel
Lillemand