Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Gå ifrån, svara i mobil.

Gå ifrån, svara i mobil. 25 apr 2018 03:22 #2526

• kasper Profilbild
  • kasper
  • Kunnig
Vad tycker ni om att massös svarar i mobil eller går och öppnar dörr när det ringer?
Normalt sett tycker jag inte om det. Var i en shop jag brukar gå till och hon frågade om det var ok hon öppnade när det ringde på dörren. Jag sa ok. Hände 2 ggr under massagen men gick så fort så det var ok. Hon var tacksam för jag accepterade det och la till tid på massagen så det blev mer än 1 timme.
Värsta var när jag skulle ha 4 händer i annan shop men tjejer pratade med varandra nonstop så det blev en hemsk massage.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Gå ifrån, svara i mobil. 25 apr 2018 19:26 #2529

• Stefe Profilbild
  • Stefe
Jag gör helt enkelt så att jag slutar besöka den salongen och väljer någon annan i framtiden.
Dock börjar jag med att säga till att det är tråkigt som kund när dom lämnar och svarar i telefon under massage.
2018 finns det telefonsvarare hos samtliga mobiloperatörer..
Så ni som äger salonger och finns här på forumet,ha telefon avstängd och sätt upp en lapp på dörren att det är upptaget då får ni behålla kunder.

Gå ifrån, svara i mobil. 25 apr 2018 19:32 #2530

• hpen Profilbild
  • hpen
Har varit med om att massösen masserat med en hand och sms:at med den andra. Svårt att se när man ligger på mage vad dom gör.
En annan gång var massösen i strid med någon pojkvän som ringde flera gånger med ordentliga telefongräl som följd.

Gå ifrån, svara i mobil. 26 apr 2018 03:31 #2531

• kasper Profilbild
  • kasper
  • Kunnig
Finns några salonger jag kommit till som det varit lapp på dörren där det stått "upptagen till .." Bra för den som blir masserad och bra för kund som kommer att veta så slipper man stå utanför och vänta. Dom flesta har ju ringklocka på dörren
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons