Flera ggr har jag sms:at och frågat när bästa tiden är vid drop in, flertalet svarar inte ens. Jag har svårt att boka av vissa anledningar. Jag föredrar att sms:a eftersom de flesta pratar dålig engelska och det är svårt att höra vad de säger. Och att det inte är kul när en massös går ifrån mitt i massagen för att ta telefonen. Bättre med sms och svara när de har tid.
En nyöppnad salong frågade jag nyligen och fick som svar: Ja, du kamma
ställde samma fråga fast på engelska, svaret blev: Du kan kamma
Jag svarade att jag inte kan just nu och kommenterade, om du inte förstår min fråga kan du använda google translate.
Inte ett endaste svar efter det.
5 salonger har jag struntat i att besöka efter inget svar
Jag åker inte dit och chansar att det finns tid när det tar mig 2 timmar att komma dit.
Servicen innan besök tycker jag inte är på topp direkt.
Gjorde också ett besök på en salong där det varit stängt en längre tid men som nyligen öppnat. En ny kvinna var där och jag frågade om hon var ny ägare, ja, svarade hon. Kul tänkte jag och nämnde TMG att hon kunde uppdatera, hon svarar: vill inte ha hjälp. Men om du vill ha fler kunder är det bra om du uppdaterar eftersom den tidigare ägaren fått mycket dåliga recensioner. Då svarar hon, ägare kommer snart. Men du sa ju att du var ny ägare, då skrattade hon och sa ingen hjälp och körde ut mig.
Än en gång förstår de varken svenska eller engelska något vidare. Och för min del går jag inte dit igen. Jag försökte vara snäll men istället blir jag utkörd.