Duckyours skrev:
????
Min erfarenhet är att massagen ofta avslutas för tidigt. Det är mer regel än undantag att kunden inte får det hen betalat för.
Om man betalar för 60 minuter är det inte alls ovanligt att man ombeds att vända sig om efter redan 20 minuter. Efter 40-45 minuter är massagen enligt massösen över...
Om inte tidsfusket är så extremt att massagen slutar efter redan 45 minuter, så fuskar ändå 99 av 100 salonger med tiden.
Istället för att sluta massera efter 60 minuter, väljer de att avsluta efter 55-56 minuter. (Varför inte 64-65 minuter?)
Jag antar att Thaimassageguiden har någon form av kontakt med salongerna? Åtminstone skickar ni väl ut fakturor för annonserna?
Jag hoppas därför att Thaimassageguiden i ett brev till salongerna kan föreslå att de investerar i äggklockor, (alternativt att timern på mobilens klocka kan användas). När massagen börjar ställs ”äggklockan” på t.ex. 60 minuter, och när klockan ringer är massagen klar. ????
jag hoppas för allt i världen att du inser att 98% av salongerna har gratisannonser?
och även om vi önskar att vi vore det styrande organet för thaimassage i sverige så är vi inte det.
att hålla tiden torde kännas som sunt förnuft, och om man inte kommer på det själv så lär det inte hjälpa att nån säger till en heller..
Det är lite som kina buffeter i centrala stockholm. rimligen borde de servera ätlig mat och vara trevliga mot kunderna, men trots att många inte är det får de ändå kunder