Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: VARNING FÖR CORONA på Salongerna i Göteborg

VARNING FÖR CORONA på Salongerna i Göteborg 21 nov 2020 00:38 #3806

• Kenjo Profilbild
  • Kenjo
Fick precis veta att en som driver en salong har corona, trots det har hon gått till sitt jobb, om hon visste eller inte vet jag inte men rejält snuvig och förskyld var hon, dessutom hade hennes sambo haft corona. Och med det är nu fler salonger smittade då hon umgåtts med vänner från andra salonger. Är bra om ni är extra varsamma, märker ni någon som är det minsta snuvig/förskyld på salongen så dra därifrån. Salongerna är i Göteborg. Kan nog vara bra att avstå helt från salonger ett tag. Detta hände för 1 vecka sedan.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

VARNING FÖR CORONA på Salongerna i Göteborg 21 nov 2020 03:41 #3807

• Trump Profilbild
  • Trump
  • Nybörjare
Menar du att personen i fråga gått till jobbet fast hon inte visste att hon hade corona?
Ovanligt....

Seriöst. Vilken salong och är det bevisat att personen har corona??

Om så är fallet så delge den information istället för att dra alla salongerna över en kam!

VARNING FÖR CORONA på Salongerna i Göteborg 21 nov 2020 06:24 #3808

• Kenjo Profilbild
  • Kenjo
Hon borde förstått att det var corona eftersom hennes sambo hade det och att hon var snuvig och förskyld.

Självklart är det bekräftat, hade aldrig gått ut med det annars. Tillägger att min vän som berättade är nu också smittad av henne, lindrigt som tur är.

Drar inte alla salonger över en kam, menar bara att vara extra försiktig när det har spridit sig till vissa salonger. Och det är inte alla som följer råden gällande Covid-19
Senast redigerad: 29 nov 2020 05:25 av Kenjo. Orsak: Är inte aktuell att skriva vilka salonger som var inblandade då situationen är åtgärdad

VARNING FÖR CORONA på Salongerna i Göteborg 21 nov 2020 17:21 #3810

Lorensberg Thaimassage, Hud & Kroppsvård
Där har jag varit massa med host och snuvig
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons