Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE: Konstiga polisinsatser

Konstiga polisinsatser 13 maj 2021 15:36 #4059

• Ulf99 Profilbild
  • Ulf99
  • Nybörjare
Det är bara att klicka upp Svd eller DN och söka på "sexköpare gripna" så få du upp dessa artiklar.
Den stora razzian skedde under v:a 17 och v:a 18. Sedan på måndagen 10 maj genomförde man "besöken" på ett antal massagesalonger.

Det är skön att veta polisen satsar sina resurser på detta och inte försöker stävja alla momsbedrägerier och bolagsplundringar som uppgår till 100-tals miljoner varje år. Eller fusket med assistansbolagen där man uppskattar att c:a 3 - 4 miljarder utbetalas på falska grunder....

Man kan undra vad våra skattepengar används till ?
Administratören har stängt av anonyma inlägg.
Följande användare (n) sa tack: Hadde

Konstiga polisinsatser 15 maj 2021 18:48 #4062

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Tack, jag hittade en del av dem, speciellt som det kom upp på aftonbladet. SVD har så mycket bakom betalväggen att jag inte går dit alls numera, och då missar man en del.

Jag avstår att diskutera vilka brott som är värst och vilka prioriteringar polisens arbete skall ha. Detta av respekt för Administrator, som jag vet vill slippa politiska diskussioner på Thaimassageguiden.

Lille

Konstiga polisinsatser 22 dec 2021 23:41 #4377

• Ed_snow01 Profilbild
  • Ed_snow01
  • Nybörjare
Kan bara konstatera att TM verkar prioriteras högt i polisens arbete. Insats nu senast i söderort närmare bestämt i Årsta.
Följande användare (n) sa tack: Lillemand

Konstiga polisinsatser 23 dec 2021 00:36 #4378

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Tack för info - har du koll på var man kan läsa om det, typ länkar till nyhetsmedia?

Det kan som bekant finnas flera olika orsaker till att polisen gör en insats mot en massagesalong, men det tror jag redan diskuterats på forumet.

vh,
Lille
Senast redigerad: 23 dec 2021 00:39 av Lillemand.

Konstiga polisinsatser 23 dec 2021 12:29 #4379

• Ed_snow01 Profilbild
  • Ed_snow01
  • Nybörjare
Ingen orsak. Hände precis framför mina ögon så ingen annan referens än mig själv.
Valde att gå till annan salong i närområdet och även där hade polisen gjort besök enligt ägaren.

Låter anledningen till deras intresse vara osagd.
  • Sida:
  • 1
  • 2

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons