* Känner ni till någon thaimassagesalong, främst i mer centrala Stockholm, där de erbjuder engångsunderkläder?
nej, har aldrig sett detta i sverige
* Vad är er uppfattning om hur ofta filten man ligger på byts ut? Är det vanligt att någon annan legat naken på exakt samma tyg?
det är nog inte helt omöjligt på vissa ställen.
om stället du går till känns ofräscht, påpeka det för dem och att du vill att de byter ut det. alternativt gå till ett annat ställe.
Och hur lätt skulle då eventuella könssjukdommar kunna spridas?
inte alls, om vi bryter ner ordet könssjukdomar, alla är virus, de flesta virus kan inte leva utanför kroppen särskilt länge, undantaget är Hepatit C som inte är en könssjukdom utan en blodsmitta. och vårtvirus som kan leva lite längre.
skulle handduken jag lägger mig på vara nedsmetad med färskt blod eller andra kroppsvätskor skulle jag nog gå därifrån
i övrigt så är det nog större chans att du blir påkörd av en bil medan du sitter på ett flygplan som träffats av blixten än att du får könssjukdomar av att ligga på en plats som nån annan legat på.
* Hur brukar ni göra? Ser ni till att lägga en ren handduk under de privata delarna där ni ligger? Eller litar ni på att det är nybytta lakan?
jag slänger mig ner där utan några som helst tankar.