Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Maila till salonger

Maila till salonger 30 jun 2014 17:43 #1182

• Theo Profilbild
  • Theo
  • Nybörjare
Jag har vid ett flertal ggr mailat till olika massageställen för att fråga om t.ex happy hour, skynken eller väggar, vad vissa erbjudanden man har innebär etc Obs INGA frågor om "extra tjänster" eller liknande! Men jag har aldrig fått ngt svar.
Någon annan som har liknande erfarenheter? Och vad kan det bero på? Har frågat både på svenska och engelska.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Maila till salonger 30 jun 2014 23:21 #1183

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Hej Theo, och välkommen till Forumet.

Dessvärre hör nog din upplevelse snarare till regeln än till undantagen. Jag har noterat att endast är ett litet fåtal av salongerna i Stockholm som bevakar sin mail, än mindre svarar på den.

Till en del kan det nog bero på språkkunskaperna eller dålig attityd, men också på att man inte har tillgång till sin mail på salongen.

I vilken mån man tröttnat på att läsa sin mail på grund av ohyfsade förfrågningar kan jag bara spekulera i, men det är orsaken till att mina favoritsalonger i Danmark mer eller mindre slutat läsa sin mail.

I min erfarenhet är det tråkigt nog så att enda sättet att få koll på hur salongen verkligen ser ut ett personligt besök.

mvh Lille

Maila till salonger 01 jul 2014 00:11 #1185

• Theo Profilbild
  • Theo
  • Nybörjare
Tack för ditt svar! Förstod nog att det var så.
Jag ringer istället!

Maila till salonger 01 jul 2014 18:51 #1186

• hpen Profilbild
  • hpen
Brukar tyvärr inte vara bättre att ringa.
Engelskakunskaperna brukar vara noll på den som svarar så det blir mest svar av typen "yes, yes, welcome" vad man än frågar om.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons