Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Zensation Body treatment

Zensation Body treatment 19 mar 2015 07:55 #1485

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
Då startar jag en tråd för denna.

Jag har pratat med ursprungsägaren för zensation, (den som fanns i hägerstensåsen)

ursprungliga ägaren har i dagsläget ingen juridisk rätt till namnet zensation, eftersom det inte är registrerat, varken som varumärke eller som företag av henne.

det är därför fritt fram för annat företag att använda sig av detta namn hur mycket de vill. Vilket verkar vara så är fallet här.

den salong som är "zensation body treatment" idag var heavenly massage and body treatment igår. (och det står fortfarande nam kong på dörren om jag inte har fel)

Jag gissar mig till att folk kan uppleva det som falsk marknadsföring osv, man hänvisar till att personal från hägerstensåsen finns där, vilket får många att tänka på vissa personer, som inte jobbar på nya zensation.

man har alltså valt att ta namnet på en populär salong som lagt ned, förmodligen i förhoppningen att man ska få över kunder från den salongen.

avslutningsvis vill jag alltså bara informera om att för närvarande gör denna salongen inget fel, och de har rätt till namnet lika mycket som vem som helst.
Massage is serious business
Senast redigerad: 19 mar 2015 08:54 av Administratör.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Zensation Body treatment 21 mar 2015 17:12 #1488

• hpen Profilbild
  • hpen
Fast tittar man på Heavenlys hemsida så är tjejen till höger på fotot längst ner till höger rätt lik Yennie som drev Zensation-salongerna.

Zensation Body treatment 29 mar 2015 08:12 #1495

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
huruvida de använder sig av hennes bild eller ej får stå för dem. hon driver inte stället och hon jobbar inte där, enligt henne själv.
Massage is serious business
Senast redigerad: 29 mar 2015 08:13 av Administratör.

Zensation Body treatment 29 mar 2015 19:07 #1496

• hpen Profilbild
  • hpen
Nej, jag hade fel där.
Hon är rätt lik men det är inte hon.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons