Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Rapportera diskriminering

Rapportera diskriminering 06 jul 2019 01:34 #2928

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Högt ärade läsare.

Idag tappade jag modet och humöret. Vid min relativt höga ålder har jag hört, sett, och upplevt så mycket att det krävs en hel del för detta.

Det effektivaste sättet att få ”den gamle hunden” på dåligt humör är diskriminering. Ni vet, den där omotiverade särbehandlingen när man drar alla i en stor grupp över en och samma kam grundat på vad ett mindretal av dem gör.

Det jag sett två gånger idag på Thaimassageguiden och upplevt ett par gånger på salonger som inte är listade är exempel på det. Man utesluter 50% av mänskligheten (män) som gäster på grund av att en del av dessa inte kan uppföra sig. Det är olagligt, oetiskt, men också tyvärr svårt att leda i bevis med sådan lödighet att det håller i rätten - konstigt men sant.

Betydligt effektivare för en salong som vill slippa gäster som inte kan uppföra sig vore ett så enkelt medel som att alltid kräva tidsbokning på telefon från ett öppet nummer. Då vet man - nästan alltid - vem gästen är. På sikt kan man ju sedan släppa på det kravet på kunder man känner väl.

Jag är inte längre Moderator på TMG och hade tänkt att hålla en låg profil, men nu har jag som sagt tappat humöret.

Jag kommer att gå igenom samtliga hemsidor och Facebooks till salonger som är listade på TMG, och rapportera alla fall av öppen diskriminering avseende kön, könsidentitet och etnicitet till Administrator. Vad han tycker är numera känt, så berörda salonger kan ju ta detta till varsel - om man nu läser med här.

Tips mottages gärna via PM. Det skall avse öppen diskriminering som jag beskrev ovan, inget annat.

Lille
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Rapportera diskriminering 21 jul 2019 11:52 #2950

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Diskriminering som ex.

"Via Arga män" (Fredrik Reinfelt, Sveriges senaste Moderata och borgliga statsminister)..

DN och övriga Bonniers Thaihat..

Samt alla som på facebooksidan Pr thai goverment sprider HAT i trådarna..
(Enbart för de ogillar landet, främst - låt säga inga skandinaver beter sig illa)...
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/

Rapportera diskriminering 22 jul 2019 01:38 #2954

• Lillemand Profilbild
  • Lillemand
Jag inser mina begränsningar. Jag håller mig till Thaimassagesalonger som ägnar sig åt öppen diskriminering baserad på kön eller könsidentitet.

Tack och lov har jag inte funnit någon på TMG ännu, men har inte hunnit så långt.
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons