Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Vanliga Frågor och Svar: Bakom Kulisserna

Vanliga Frågor och Svar: Bakom Kulisserna 23 jul 2023 14:34 #4886

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
Hej! Här kommer svar på några återkommande situationer och frågor från våra besökare:
Jag kommer lägga till fler när jag kommer på dem.

Vem tar hand om annonsernas uppdateringar?
Vanligtvis är det salongerna som registrerar och ser till att deras annonser är uppdaterade. Men ibland, när det behövs, står vi bakom webbplatsens uppdateringar. Så, misstag kan ske från både vår och salongens sida.

Varför stämmer inte priserna i annonserna?
Det händer att salongägare glömmer uppdatera sina annonser, vilket kan leda till felaktiga priser. Men det handlar inte om avsiktlig vilseledning eller felaktig marknadsföring. Om du känner dig osäker på priset, rekommenderar vi att du kontaktar salongen direkt innan ditt besök. Vi uppmuntrar också till konstruktiv feedback istället för negativa recensioner enbart baserade på prissättning. om du sitter på ett pris som inte uppdateras informera oss gärna.

Varför har ni kvar annonser för salonger som stängde för länge sedan?
Många salongägare hanterar sina annonser själva, så vi behöver deras information om när de avslutar verksamheten. Det är inte ovanligt att salongägare i vår bransch inte informerar oss när de stänger. Vi gör vårt bästa för att hålla annonserna uppdaterade, men med så många salonger kan det vara en utmaning. Om du märker något, uppskattar vi din feedback inte bara din kritik!

Varför saknas kartfunktionen?
Från 2019 började Google ta betalt för sin karttjänst, vilket blev för kostsamt för oss. Trots att vi har testat andra alternativ har vi inte hittat någon som fungerar med vår webbplats. Just nu har vi ingen kartfunktion, men vi jobbar på en lösning.
Vi tycker också att kartan är en bra och kanske nödvändig funktion för vår webbplats, men vi har helt enkelt inte råd med googles extremt dyra priser.

Jag har varit nöjd länge men skrev en negativ recension nu
Vi märker ibland att långvariga nöjda kunder endast skriver recensioner när något går fel. Om du har varit nöjd i flera år men väljer att skriva negativt nu, känns det inte rättvist för salongen. Vi uppmuntrar till en balanserad feedback allt annat är bara löjligt.

varför tar det så lång tid för recensioner att publiceras.
Vi är medvetna om att det tagit längre tid än förväntat att publicera recensioner, och vi är verkligen ledsna för detta. På grund av diverse utmaningar under de senaste åren har vi tyvärr inte kunnat ge recensionerna den prioritet de förtjänar. Vi tar till oss av kritiken och jobbar aktivt på att förbättra detta. Vår ambition är att i framtiden uppdatera och publicera recensioner snabbare och mer effektivt.
Massage is serious business
Senast redigerad: 25 jul 2023 23:29 av Administratör.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.
Följande användare (n) sa tack: B-type
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons