Hej Tommi
vi har tidigare svarat på en liknande fråga från dig på mail, om du inte fått det mailet får du gärna titta i din spambox på din mail.
de krav vi har på recensioner är att de ska följa god sed, och ska tillföra något kreativt av beskrivande karaktär, och inte vara en upprepning av tidigare recensioner.
pga stort missbruk (falska användare, dåligt språkbruk, pajkastning, osv) fram och tillbaka gällande recensioner är vi numera väldigt hårda i vår bedömning över vad som anses vara lämpliga recensioner. vår bedömningspolicy skickas därför också ut med mail till användaren varje gång man skriver en recension.
gamla recensioner tas dock aldrig bort, om det inte på något sätt framkommer information vid ett senare skede som gör att den äldre recensionen tas bort (t.ex. om det framkommer at samma person skrivit olika recensioner under olika alias för samma ställe)
ej heller publicerar vi s.k. spamrecensioner, vilket jag egentligen tror det är din fråga handlar om.
Nej vi kommer inte publicera dina vecko-recensioner av din favoritsalong av följande skäl.
1; för att de inte tillför något i det du redan tyckt till om salong eftersom din syn på salongen är fullkomligt oförändrad.
2; för att dina recensioner sällan överstiger 1 rad med text (som minst 8 ord i en recension från dig) och därav inte heller tillför någon konkret information, nej "bäst" är inte en bra faktuell beskrivning.
och 3; du skriver en ny recension som säger exakt samma sak ungefär en gång i veckan.
du uppfyller därmed alla kraven för att vara en s.k. spamrecensent, något vi dessutom upplyst dig om tidigare.
om det nu skulle vara så att "gamla" recensioner saknas när man klickar på de andra sidorna av recensioner (tomma sidor som du beskriver) så ska vi titta djupare på det.
jag har en vag föraning om att det är vår backlog av opublicerade recensioner som stökar till det, för även en opublicerad recension tar upp en "plats", är det då 20st opublicerade recensioner för en salong så tror jag att de andra publicerade recensioner kan bli undanknuffande. detta är i sådana fall en bugg som vi ska titta på och försöka lösa. det har tyvärr funnits en del buggar i programkoden till recensionssystemet, och tyvärr inget vi kunnat lösa på ett bra och snabbt sätt.