Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Införa bäst före datum på recensioner?

Införa bäst före datum på recensioner? 30 aug 2015 18:04 #1627

• Yggdrasil Profilbild
  • Yggdrasil
  • Nybörjare
Hej

Kanske jag skulle ställt frågan direkt till adm eller dylikt men är nyfiken på vad andra tycker också.

Min fundering gäller framförallt recensioner som gjorts över salonger som bytt ägare kanske både en och flera gånger. Vore det inte mer fair play att någon (salong eller webbansvarig) på något sätt kunde ta bort eller markera att det är gamla "betyg".
Man behöver ju inte ta bort något om det uppenbart är samma regim så klart, även om man kan undra om det som sades för flera år sen fortfarande gäller :).

Ah.. det var väl vad jag funderade över just nu.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Införa bäst före datum på recensioner? 31 aug 2015 05:01 #1628

• hpen Profilbild
  • hpen
Överhuvudtaget är recensioner där inte massösen namnges av tveksamt värde då kunnande och attityd kan variera enormt från massös till massös även på samma salong. Likaså vad kunden är ute efter påverkar ju mycket på betyget. Vill man ha en avslappnande massage och får en massös som är hårdhänt blir det inte bra och inte tvärtom heller.

Införa bäst före datum på recensioner? 01 sep 2015 10:51 #1629

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Inte alltid man får reda på namnet på massösen (I de flesta fall inte)..

Presenterar sig, jag heter X och hade bokat tid och hon kollar och ber kunden följa med in..

Lite prat om dittan och dattan, men speciellt om vad du behöver för massage, ont någon stans, etc..

Men även om intressen och annat, dock dyker sällan namnet upp..

(Är kanske vanligt i Stockholm)?
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/

Införa bäst före datum på recensioner? 01 sep 2015 11:14 #1630

• hpen Profilbild
  • hpen
Namnet är det första jag frågar om.
Naturligtvis presenterar jag mig själv också.
Har aldrig varit med om att dom inte vill säga vad dom heter.

Införa bäst före datum på recensioner? 01 sep 2015 14:49 #1631

• Mangan Profilbild
  • Mangan
  • VIP
Jag presenterar mig, har inte frågat om deras namn, tycker att de ska säga det själv utan att man ska fråga efter de, men på småorter som Karlstad, Karlskoga, Kristinehamn och Örebro måste man kanske uttryckligen fråga efter det..

(Undantag finns dock)..
Är en plats om Asien med fokus på Thailand

www.facebook.com/groups/255343778255489/

Införa bäst före datum på recensioner? 14 sep 2015 07:48 #1646

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
Yggdrasil skrev:
Hej

Kanske jag skulle ställt frågan direkt till adm eller dylikt men är nyfiken på vad andra tycker också.

Min fundering gäller framförallt recensioner som gjorts över salonger som bytt ägare kanske både en och flera gånger. Vore det inte mer fair play att någon (salong eller webbansvarig) på något sätt kunde ta bort eller markera att det är gamla "betyg".
Man behöver ju inte ta bort något om det uppenbart är samma regim så klart, även om man kan undra om det som sades för flera år sen fortfarande gäller :).

Ah.. det var väl vad jag funderade över just nu.

Salonger som bytt ägare där vi vet om det skapas en ny annons för den nya salongen, gamla recensioner förs inte över. även i den mån när samma ägare flyttar till ett helt nytt ställe så tar vi bort gamla recensioner eftersom vi inte anser att det återspeglar den nya situationen. (ny lokal och kanske nya medarbetare blir ju i princip en ny salong)

nu händer det emellanåt att vissa ägare/salonger smygflyttar och därmed bara byter adressen i sin annons, något vi alltså då får svårt att kontrollera.

gällande bäst före datum, kör vi utrensningar av gamla recensioner emellanåt men vi har ingen bestämd policy för det. kanske dags att ta bort över 2 år gamla saker igen.
Massage is serious business
Följande användare (n) sa tack: Yggdrasil
  • Sida:
  • 1

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons