Sök Massage Direkt

Sök efter:

Reklam

Annons
Annons

Logga in

Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: Hårdare tag mot fuskrecensioner

Hårdare tag mot fuskrecensioner 19 sep 2016 05:30 #1961

• hpen Profilbild
  • hpen
Det här med recensioner är rätt svårt. I princip tycker jag inte en recension säger så mycket om inte namnet på massösen finns med eftersom det kan vara stor skillnad på en och samma salong beroende på vilken tjej man får. Därför kan ju två recensioner samma vecka som avser olika tjejer vara intressantare än recension av samma tjej med 5 veckors mellanrum. Sen färgas recensionen efter vad man är ute efter som Admin redan påpekat. Jag går på massage för att antingen väcka benen till liv inför en tävling efter hård träning eller för att stressa av mig och få lite avkoppling. Har jag ont någonstans går jag till naprapat. En kund som vill bota en smärta blir ju missnöjd om han får en avslappningsmassage även om denna är bäst i stan och vice versa. Själv har jag ett par salonger jag besöker 1-2 gånger per år och som jag tycker om och då brukar jag skriva en rad för jag tycker dom får oförtjänt lite uppmärksamhet.
Annars litar jag på våra admins att bedöma om en recension tillför något eller inte. Jag kan erkänna att jag vid ett tillfälle inte fått en recension insatt efter att ha blivit lite lyrisk över en salong/massös jag besökte två veckor i rad.
Administratören har stängt av anonyma inlägg.

Hårdare tag mot fuskrecensioner 20 sep 2016 13:59 #1963

Ja, det är ju därför man bör vara ganska specifik med vad man tycker är bra och dåligt.

Kanske låta bli att skriva att massösen fixar onda nackar eller hittar alla problemområden när det är långt från sanningen.

Jag tycker att en riktigt bra thaimassage är mycket, mycket bra för mina krämpor. Ibland i kombination med kiropraktor eller annat. Tyvärr finns det alltför få riktigt kompetenta massöser. Än mer tråkigt när de lägger ned verksamheten och man måste leta rätt på en ny med samma kvaliteter. Blir man då "lurad" av en mängd recensioner blir det ju ännu tråkigare.

Tycker, som sagt, att det vore bra med en sökfunktion även på recensenter.

Hårdare tag mot fuskrecensioner 27 feb 2018 09:34 #2415

• Relax Profilbild
  • Relax
  • Nybörjare
Ibland är det tur att man läser igenom inläggen innan man skriver något själv. Just detta inlägg motsvarar exakt mitt önskemål.
Tack PP

Hårdare tag mot fuskrecensioner 07 mar 2018 10:13 #2429

• kasper Profilbild
  • kasper
  • Kunnig
Jag var kund hos Thong i Hbg i många år men nu finns det så många att välja på. Gick dit och skrev en recension men den publicerades aldrig. Dom inte fått en recension på 3 år. Tar dom bort alla själv? Deras hemsida stämmer varken med foto på personal eller lokal.
Går på massage ofta och om jag skriver en kritik är det för att dom kanske tar åt sej och bättrar sej.
Service och tiden är mycket viktig.

Hårdare tag mot fuskrecensioner 07 mar 2018 14:04 #2430

• Founder
  • Administratör Profilbild
  • Administratör
  • Administratör
kasper skrev:
Jag var kund hos Thong i Hbg i många år men nu finns det så många att välja på. Gick dit och skrev en recension men den publicerades aldrig.

Känns inte riktigt som rätt plats för din fråga.
Men, jag antar att det är gasverksgatan du åsyftar, det är inte thong thai där längre utan Hanuman.
eftersom det inte var information vi hade tidigare så uppdaterades det nu när den informationen inkom.
eftersom det är en annan salong lades en ny annons upp för hanuman (som var salongen du besökte)
Dom inte fått en recension på 3 år. Tar dom bort alla själv?
Salonger kan inte själva ta bort recensioner. Om de inte fått någon recension är det för att ingen skrivit en recension.
Deras hemsida stämmer varken med foto på personal eller lokal.
Vi har ingen tillgång till att uppdatera deras hemsida
Går på massage ofta och om jag skriver en kritik är det för att dom kanske tar åt sej och bättrar sej.
Service och tiden är mycket viktig.

Håller fullständigt med.
om du skriver om din recension för Hanuman
www.thaimassageguiden.se/salonger/skane/...haimassage_1888.html
så ska du se att vi publicerar den.
Massage is serious business

Hårdare tag mot fuskrecensioner 08 mar 2018 05:49 #2432

• kasper Profilbild
  • kasper
  • Kunnig
Jag tipsade er om att det var ny salong Hanuman på Gasverksg. Finns även Thai beuty o massage 0739698758 och Bai Pho 0708542444 som inte finns med.
Att skriva recension som är saklig är viktig. Ibland skiljer det tyvärr på vilken massös man får om det är mer än i shop. Jag har sagt till ägaren på några ställe att tiden är viktig att hålla.

Reklam

Annons
Annons
Annons
Annons